Фізика

Календарне планування 7 клас
Календарне планування 8 клас
Календарне планування 9 клас
Календарне планування 10-11 класи (рівень стандарту та академічний рівень)


У методичній літературі під задачами зазвичай розуміють доцільно підібрані вправи, основне призначення яких полягає у вивченні фізичних явищ, формуванні понять, розвитку логічного мислення учнів і прищепленні їм умінь застосовувати свої знання на практиці.
Розв'язування задач є невід'ємною складовою частиною навчального процесу, бо дозволяє формувати і збагачувати фізичні поняття, розвиває фізичне мислення учнів, їх навички застосування знань на практиці. У процесі розв'язування задач формуються працелюбність, допитливість розуму, самостійність у судженнях, виховується інтерес до навчання, загартовується воля і характер, розвивається вміння аналізувати явища, узагальнювати відомості про них тощо. Велика роль задач у здісненні політехнічного принципу навчання. Розв'язування задач є способом перевірки і систематизації знань, дає можливість раціонально проводити повторення, розширювати і поглиблювати знання, сприяє формуванню світогляду, знайомить з досягненнями науки, техніки т.п.
Усе це дозволяє говорити про розв'язування задач як метод навчання. Вважають, що без розв'язування задач курс фізики не може бути засвоєний.
Фізичні задачі використовуються для:
·        створення проблемних ситуацій;
·        повідомлення нових знань;
·        формування практичних умінь і навичок;
·        перевірки глибини і міцності засвоєння знань; повторення і закріплення матеріалу;
·        розвитку творчих здібностей учнів та ін.
Розв'язування задач є складовою частиною майже кожного уроку. На комбінованих уроках їх використовують двічі: при опитуванні учнів та при закріпленні вивченого матеріалу.
Для організації повторення підбирають комбіновані задачі. Задачі є ефективним засобом контролю знань учнів.

Задачі для 7 класу

Задачі для 8 класу
Задачі для 9 класу
Задачі для 10 класу
Задачі для 11 класу